Kariéra v Ekodoma

Obchodní manažer pro Jihomoravský kraj

Ekodoma s.r.o., expandující česká společnost nabízí spolupráci na živnostenský list v oblasti prodeje servisu plastových oken, dveří a příslušenství.

Co je náplní práce obchodní skupiny?

  • Prohlídky, poradenství a kontrola funkčnosti plastových oken a dveří
  • Budování dobrých vztahů se zákazníky B2C i B2B
  • Návrh servisního postupu odstranění zjištěných závad a kalkulace cenové nabídky
  • Zajištění pravidelného servisu, opravy a údržbu plastových oken a dveří, výměnu a renovaci poškozených částí oken
  • Nabídka dalších služeb (stínící technika, sítě proti hmyzu, klimatizace, detektory atd.)

Co je náplní práce manažera?

  • Výběr, školení, vedení a motivace vlastního obchodního a servisního týmu, zvyšování efektivity a dohled na jejich fungování
  • Vedení týmu dle firemní strategie, jeho plánu a řízení výkonu, tak aby firma rostla jako celek
  • Návrhy a zavádění změn v dílčích segmentech vedoucí k posílení pozice na trhu a rozšíření portfolia služeb, kvality služeb a obchodu
  • Upevnění značky - posílení a rozšíření značky u zákazníků i B2B partnerů, budování dobrých vztahů a využití příležitostí na trhu

Čím nás zaujmeš?

  • Letitou zkušeností ve vedoucí pozici obchodní skupiny s prokazatelnými výsledky
  • Strategickým a zapáleným pohledem nejen na obchod, ale na celkové fungování firmy
  • Schopností vybrat, vést a motivovat pracovní tým
  • Přirozenou autoritou, vysokou mírou odpovědnosti,
  • Systematičností, pracovitostí, živou energií a orientací na výsledky
  • Vzděláním technického/ekonomického oboru výhodou, ne podmínkou

Co získáš?

  • Možnost velké seberealizace spousty zajímavé práce pro ryze českou firmu
  • Podporu přátelského a vysoce kvalifikovaného týmu,
  • Práci na živnostenský list s flexibilní pracovní dobou
  • Atraktivní pracovní odměnu vázanou na výsledky

(provize z obratu, cca 50 000 - 99 000 Kč)

  • Seberealizace a možnost postupu na manažerskou pozici a vedení vlastního týmu obchodníků
  • Po zapracování bonusy: Notebook, auto, telefon,

Jaký region budeš mít na starost?

  • Jihomoravský kraj (Brno, Blansko, Vyškov, Znojmo, Hodonín...)

Chceš se dozvědět více?

Do naší firmy chceme jen ty nejlepší! Pošli nám životopis ještě dnes na adresu: kariera@ekodoma.cz, předveď se, co zvládneš a třeba právě ty budeš novou posilou vrcholového vedení Ekodoma!


Obchodní zástupce pro Jihomoravský kraj s ambicí na krajského obchodního manažera

Ekodoma s.r.o., expandující česká společnost nabízí spolupráci na živnostenský list v oblasti prodeje servisu plastových oken, dveří a příslušenství. Máš rád akční práci? Chceš mít možnost posunout se v kariéře dál? Pokud jsi odpověděl ANO, tak možná hledáme právě tebe.

Co je náplní práce?

  • Prohlídky, poradenství a kontrola funkčnosti plastových oken a dveří (u předem dohodnutých schůzek, schůzky domluvené tvojí osobní asistentkou)
  • Budování dobrých vztahů se zákazníky B2C i B2B
  • Návrh servisního postupu odstranění zjištěných závad a kalkulace cenové nabídky
  • Nabídka dalších služeb (stínící technika, sítě proti hmyzu, klimatizace, detektory atd.)
  • Prokazatelné výsledky ti otevřou možnost větší seberealizace na pozici vedoucího vlastního obchodního týmu

Co očekáváme?

  • Výborné komunikační dovednosti
  • Chuť učit se novým věcem a mít obchodního ducha
  • Loajalitu, chuť pracovat, veselou a pozitivní mysl
  • Praxe v oboru je výhodou, není podmínkou
  • Řidičský průkaz, vlastní automobil
  • Uživatelskou znalost s počítačem a přístup k internetu

Co získáš?

  • Možnost velké seberealizace pro ryze českou firmu
  • Bezplatné zaškolení od nejlepších v oboru
  • Podporu přátelského a vysoce kvalifikovaného týmu
  • Až 80 garantovaných obchodních schůzek za měsíc dohodnutých naší firmou
  • Práci na živnostenský list s flexibilní pracovní dobou, práci v regionu bydliště
  • Atraktivní pracovní odměnu vázanou na výsledky
  • (provize z obratu, cca 40 000 - 80 000 Kč)
  • Seberealizace a možnost postupu na manažerskou pozici a vedení vlastního týmu obchodníků

Jaký region budeš mít na starost?

  • Jihomoravský kraj (Brno, Blansko, Vyškov, Znojmo, Hodonín...)

Chceš se dozvědět více?

Do naší firmy chceme jen ty nejlepší! Pošli nám životopis ještě dnes na adresu: kariera@ekodoma.cz, předveď se, co zvládneš a třeba právě ty budeš novou posilou Ekodoma!

Kariéra v Ekodoma s.r.o.

V současnosti rozšiřujeme tým a hledáme nové kolegy.

Hledáme energické obchodníky a zručné techniky!

Níže naleznete bližší informace k jednotlivým pozicím.

Máte o některou z pozic zájem a chcete se dozvědět více informací?

 Vyplňte všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

* Souhlas se zpracováním osobních údajů 

Uděluji tímto souhlas Ekodoma s.r.o. se sídlem Kamenná 3067/10, 723 00 Ostrava - Martinov, IČ: 07508786 (dále jen "správce"), aby ve smyslu nařízení č. 679/2016 o ochraně osobních údajů fyzických osob (dále jen "GDPR") zpracovával osobní údaje pro účely zpracování databáze spotřebitelů. Údaje budou správcem zpracovány do odvolání souhlasu. S výše uvedeným zpracováním uděluji výslovný souhlas. Dle GDPR máte právo: vzít souhlas kdykoliv zpět, požadovat informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, požádat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů, vyžádat si přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, požadovat opravu, výmaz osobních údajů, omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování.

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - SERVIS PLASTOVÝCH OKEN


CO VÁS ČEKÁ:
- Zajímavé návštěvy u dopředu domluvených zákazníků
- Prohlídka, poradenství a kontrola funkčnosti plastových oken a dveří
- Zpracování servisního postupu a cenové nabídky
- Nabídka stínící techniky a sítí proti hmyzu

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:                                                                                    -  Výborné komunikační dovednosti                                                                                                                -  Zdravé sebevědomí                                                                                                                                      -  Chuť učit se novým věcem, obchodní duch                                                                                                  -  Praxe v oboru výhodou, není podmínkou                                                                                                      -  Řidičský průkaz, vlastní automobil                                                                                                                -  Uživatelskou znalost s počítačem a internetem a přístup k internetu                                                        -  Živnostenský list

VÝHODOU BUDE, POKUD BUDETE UMĚT:
- Loajalita, chuť pracovat, veselá a pozitivní mysl

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Podporu přátelského a vysoce kvalifikovaného týmu
- 80 garantovaných obchodních prohlídek za měsíc dohodnutých naší firmou
- Flexibilní pracovní dobu, práci v regionu bydliště
- Nadprůměrné finanční ohodnocení (provize 20% z obratu, cca 50000,-Kč) bez limitů
- Bezplatné školení od nejlepších v oboru
- Seberealizace a možnost postupu na manažerskou pozici:

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE HLEDÁME PRO OBLAST: 

  • Jihočeský (kraj) - Písek, Strakonice, Tábor, České Budějovice, Jindřichův Hradec
  • Vysočina (kraj) - Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov
  • Jihomoravský (kraj) - Blansko, Brno, Břeclav, Hodonín, Kyjov, Veselí nad Moravou
  • Zlínský (kraj) - Holešov, Kroměříž, Uherské Hradiště, Zlín
  • Olomoucký (kraj) - Olomouc, Přerov, Prostějov
  • Moravskoslezský (kraj) - Ostrava, Opava, Krnov, Karviná, Nový Jičín, Bruntál, Frýdek - Místek

INFORMACE O POZICI:

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Práce na živnostenský list/IČO
Plat: 35 000 - 60 000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, provize z prodeje, sleva na firemní výrobky/služby, flexibilní začátek/konec pracovní doby, ubytování/příspěvek na ubytování, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost delšího neplaceného volna, vlastní organizace náplně práce, možnost studijního volna, profesní/osobní kouč
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)


SERVISNÍ TECHNIK PLASTOVÝCH OKEN


CO VÁS ČEKÁ:

- Zajímavé servisní návštěvy u dopředu domluvených zákazníků
- Pravidelný servis, opravy a údržba plastových oken a dveří
- Výměna nebo renovace poškozených částí oken a dveří
- Montáž stínící techniky a sítí proti hmyzu

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:
- Nutná praxe v oboru minimálně 1 rok (doporučená 3 roky)                                                                        - Výborné komunikační dovednosti
- Výbornou technickou a manuální zručnost
- Řidičský průkaz, vlastní automobil
- Uživatelskou znalost s počítačem a internetem a přístup k internetu
- Živnostenský list

VÝHODOU BUDE, POKUD BUDETE UMĚT:
- Chuť učit se novým věcem, obchodní duch
- Loajalita, chuť pracovat, veselá a pozitivní mysl

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Podporu přátelského a vysoce kvalifikovaného týmu
- 100 garantovaných servisů za měsíc dohodnutých naší firmou
- Flexibilní pracovní dobu, práci v regionu bydliště
- Nadprůměrné finanční ohodnocení (provize 20% z obratu, cca 50000,-Kč) bez limitů
- Bezplatné školení od nejlepších v oboru

SERVISNÍ TECHNIKY HLEDÁME PRO OBLAST:

  • Zlínský kraj - Kroměříž
  • Jihomoravský kraj - Hodonín, Kyjov, Veselí nad Moravou
  • Olomoucký kraj - Olomouc, Přerov, Prostějov

INFORMACE O POZICI:

Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Práce na živnostenský list/IČO
Plat: 35 000 - 60 000 Kč/měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, provize z prodeje, sleva na firemní výrobky/služby, flexibilní začátek/konec pracovní doby, ubytování/příspěvek na ubytování, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost delšího neplaceného volna, vlastní organizace náplně práce, možnost studijního volna, profesní/osobní kouč
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)

ASISTENT/KA CALL CENTRA

CO VÁS ČEKÁ:
- Organizace a volání schůzek pro obchodní zástupce
- Příprava schůzek a podkladů pro obchodní jednání
- Správa kalendáře obchodníků

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- Proklientský a profesionální přístup
- Výborné komunikační schopnosti, příjemný hlas

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Práci v centru Ostravy
- Smlouva na HPP
- 6 hodinová pracovní doba
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené

Zpracování osobních údajů

Informační memorandum naleznete zde